Doelgroep onderzoek

Uw organisatie wil graag weten  hoe uw klanten over een product of dienst denken. Waar hechten ze de meeste waarde aan en wat hebben ze daar voor over? Misschien wilt u weten aan welke producten of diensten uw doelgroep behoefte heeft. Of op welke bestaande of  nieuwe doelgroepen u zich het beste kunt richten.  En sluiten uw communicatie- en marketingactiviteiten daar wel goed bij aan?

SumPro is gespecialiseerd in het opzetten, voorbereiden en uitvoeren van onderzoek gericht op het verkrijgen van inzicht in de behoeften van uw doelgroep. Ook kan Helen Sumter van SumPro u adviseren hoe u bestaande en nieuwe doelgroepen met succes kunt benaderen.

Doelgroep MAP

De Doelgroep Map  verschaft u relevante informatie waarmee u uw doelgroep succesvol kunt benaderen. In overleg bepalen we wat u hiervoor  van uw doelgroep moet weten.

  
Doelgroep Map
  • Omschrijving  doelgroep
  • Omvang doelgroep
  • Vindplekken doelgroep
  • Specifieke kenmerken doelgroep
  • Financiele draagkracht doelgroep
  • Wanneer koopt de doelgroep bij u?
  • Via welke kanalen bereikt u uw doelgroep?

€ 525 (excl. 21% BTW)

Doelgroep ONDERZOEK

In een intakegesprek bespreken we samen het doel van het Doelgroep Onderzoek. We bepalen welke informatie al bekend is en welke nog nodig is.  Onderdeel van het onderzoek is een inzichtelijke opzet.

Doelgroep Onderzoek
  • Interesses & behoeften van uw doelgroep.
  • Bekendheid van de doelgroep met uw product of dienst.
  • Hoe uw doelgroep denkt over uw product of dienst.
  • Op welke doelgroepen kan uw bedrijf zich met succes richten?
  • Wanneer koopt uw doelgroep bij u?
  • Wat weerhoudt uw doelgroep om bij u te kopen?
  • Voor uw doelgroep relevante thema’s.

 

 
 
 
gekleurdepiano

Voor organisaties met vragen over:

  • de samenstelling van hun doelgroep
  • het bereiken van hun doelgroep
  • het verbinden van hun doelgroep
  • interesses, behoeften en mening van hun doelgroep
kalender_gender_etniciteit

Onderscheidend in de werkwijze van SumPro:

  • een persoonlijke aanpak
  • een respectvolle communicatie
  • oprechte aandacht voor de doelgroep
  • gedegen en efficente deskresearch
Anansi festival

Voorbeelden van resultaten van mijn werk.

  1. Doelgroep onderzoek muziekschool
  2. Doelgroep onderzoek basketbalvereniging
  3. Doelgroep onderzoek eettentje